Pafaro Trias 2.0
SKU: R21-037 Kategoria: Bez kategorii
Specyfikacja:
RAMA: ALUMINIOWA 6061 AL. PAFARO BALTIC, ROZMIAR 530
WIDELEC: FULL CARBON PAFARO
MECHANIZM KORBOWY: SHIMANO GRX RX600 40T
WKŁAD SUPORTU: SHIMANO BSA SM-BB60
KLAMKO MANETKI: SHIMANO GRX ST-BX600
PRZERZUTKI: SHIMANO GRX
PRZERZUTKA PRZÓD: BRAK
PRZERZUTKA TYŁ: SHIMANO GRX RD-RX810
KASETA: 11-40 CS-M7000
ŁAŃCUCH: SHIMANO CN-HG601
HAMULCE: SHIMANO GRX BR-RX400
PIASTA TYLNA: NOVATEC D412SB 12X142 11 RZĘDOWA SZPRYCHY PROSTE
PIASTA PRZEDNIA: NOVATEC D411SB 12X100 SZPRYCHY PROSTE
OBRĘCZE: DT SWISS GR531
OPONY: PANARACER GRAVEL KING EXT 700X38C TLC
KIEROWNICA: PRO DISCOVER
MOSTEK KIEROWNICY: PRO PLT
SIODEŁKO: VELO
SZTYCA: PRO PLT 27.2
OWIJKA: PRO SPORT CONTROL TEAM
WAGA: 9,4 KG
1 opinia dla Pafaro Trias 2.0
Dodaj opinię Anuluj pisanie odpowiedzi
Maciej –
Wcześniej jeździłem na rowerach trekingowych i MTB. Nie miałem doświadczenia w prowadzeniu rowerów szosowych/grawelowych. Nowoczesny design i dobrze dobrany osprzęt sprawia frajdę podczas jazdy. Jest lekki oraz newralgiczne punkty ramy zostały zabezpieczone przezroczystymi osłonami dobrej jakości. Rower jak najbardziej nadaję się w lekki teren oraz ścieżki leśne. Wg mnie najsłabszym elementem tego roweru jest siodełko – po przejechaniu 1000 km zaczęło skrzypieć. Dla osób zamawiających rower przez internet problemem mogą być warsztaty rowerowe, które nierzetelnie wykonują serwis, natomiast wymagany jest by nie stracić gwarancji. Brak dokumentacji użytkowej, a na stronie producenta dokumentacja serwisowa tylko cząstkowa. Rower jak najbardziej polecam.