
JURA 4.0
11 299,00 zł
Jura 4.0 to rower gravelowy z napędem 1 x 12 GRX. Zbudowaliśmy go na naszej nowej ramie karbonowej i dodatkowo wyposażyliśmy go w karbonowy kokpit oraz wspornik siodełka. Koła to połączenie dobrze znanych DT Swiss G540 oraz naszych piast Karlet. Są to piasty Straightpull 28 szprych z bębenkiem Micro Spline z sześcioma zapadkami. Zastosowaliśmy opony Vittoria Mezcal G2.0 o szerokości 44C oraz dętki TPU.
Oblicz ratę

Ubezpiecz rower


Wybierz rozmiar ramy:

Kierownica
Zintegrowana z wspornikiem kierownicy. Wykonana z włókna węglowego Toray T700 z wewnętrznym prowadzeniem pancerzy. Aerodynamiczny kształt. Testowana w standardzie ISO 4120. Reach 81 mm drop 125 mm.

Korba
Nowy mechanizm korbowy SHIMANO FC-RX610 wyróżnia się optymalną masą oraz wydajnością i jest przeznaczony do jazdy w zróżnicowanym terenie. W napędzie 1 x 12 możemy zastosować kasety o zakresach 10-45T lub 10-51T. Seryjnie montujemy 10-51T.

Przewody
W Jurze 4.0 poprowadziliśmy wszystkie przewody wewnątrz mostka/kierownicy oraz ramy. Daje to schludny wygląd oraz doskonałą aerodynamikę.

Przerzutka
Przerzutka RX822 zapewnia stabilną zmianę przełożeń, cichą i płynną pracę nawet w trudnym terenie. Przeznaczony do systemów 1×12 przełożeń. Regulowany stabilizator łańcucha SHIMANO Shadow RD+. Odpowiedni do kaset z kombinacją przełożeń 10-51 zębów.
Zakorzeniona w prostocie, niezawodności i przygodzie, nowa 12-biegowa grupa osprzętu GRX zapewnia więcej opcji zmiany przełożeń oraz niezrównaną ergonomię.

Opony
Opony Vittoria Mezcal. Koła w tym modelu są przygotowane do montażu w systemie bezdętkowym (tubeless). W standardzie Pafaro nawija taśmę do TR na obręcze.
Zastosowania mieszanka Graphene 2.0. Oplot 120 TPI.

Sidełko
Siodełko Selle Italia Model X Superflow powstało w technologii Flex Control. Konstrukcja zbudowana z dwóch niezależnych elementów o różnej elastyczności. Wyściółka Total Gel z właściwościami antybakteryjnymi.
Karbonowy wspornik siodełka.

Rama
Materiał określa poziom jakości produktu. Z uwagi na wiele parametrów: wytrzymałość na rozciąganie, moduł rozciągania, TOW, FAW i spoiwo czyli system epoksydowy aby uzyskać wytrzymałość na poziomie 4800-5500 Mpa, module 220-300 Gpa i 12K TOW wykorzystano włókna węglowe japońskiego producenta Toray.
Ramy testowane w standardzie ISO 4210 na 120 %. Certyfikat jakości ISO 9000. Dodatkowo ramy posiadają certyfikat renowowanego Zadler- Institut.
SPE
CYF
IKA
CJ
A
RAMA | KARBONOWA PAFARO G2 |
WIDELEC | FULL KARBON OŚ 12 MM, Z OTWORAMI NA MONTAŻ BAGAŻNIKA |
MECHANIZM KORBOWY | SHIMANO FC-GRX610-1 40T |
WKŁAD SUP. | TOKEN NINJA BB841T |
KLAMKOMANETKI | SHIMANO GRX RX610 |
PRZERZUTKA | SHIMANO GRX |
| PRZÓD: BRAK |
| TYŁ: SHIMANO GRX RD-RX822 |
KASETA | SHIMANO CS-M6100 12-RZ 10-51T |
ŁAŃCUCH | SHIMANO CN-M610 |
HAMULCE | SHIMANO GRX BR-RX810 |
TARCZE HAMULCOWE | SHIMANO SM-RT70 SLX 160 MM |
KOŁA | PIASTY KARTEL 450 / OBRĘCZE DT SWISS G540 |
PIASTY | KARTEL 450 |
OPONY | VITTORIA MEZCAL G2.0 700X44C |
KIEROWNICA | KOKPIT PAFARO |
MOSTEK | KOKPIT PAFARO |
SIODEŁKO | SELLE ITALIA MODEL X SUPERLOW L3 145 X 245 MM |
SZTYCA | CARBONOWA PAFARO |
OWIJKA | FIZIK TEMPO BONDCUSH CLASSIC |
WAGA | ~ 9,3 KG |
Sprawdź szczegóły w galerii poniżej








MASZ PYTANIE ?
KONTAKT
DROGOWCÓW 8,
39-200 DĘBICA
NIP: 872 205 50 32
SERWIS/REKLAMACJE
serwis@pafaro.pl
Poniedziałek — Sobota
08:00 — 16:00
Nr rachunku bankowego:
PL 27 1140 2004 0000 3602 7573 0716
BIC/SWIFT mBanku: BREXPLPWMBK
DZIAŁ SPRZEDAŻY
796 145 145
sklep@pafaro.pl
MASZ PYTANIE ?
KONTAKT
DROGOWCÓW 8,
39-200 DĘBICA
NIP: 872 205 50 32
SERWIS/REKLAMACJE
serwis@pafaro.pl
Poniedziałek — Sobota
08:00 — 16:00
Nr rachunku bankowego:
PL 27 1140 2004 0000 3602 7573 0716
BIC/SWIFT mBanku: BREXPLPWMBK
DZIAŁ SPRZEDAŻY
796 145 145
sklep@pafaro.pl