JURA 4.0

11 299,00 zł

Jura 4.0 to rower gravelowy z napędem 1 x 12 GRX. Zbudowaliśmy go na naszej nowej ramie karbonowej i dodatkowo wyposażyliśmy go w karbonowy kokpit oraz wspornik siodełka. Koła to połączenie dobrze znanych DT Swiss G540 oraz naszych piast Karlet. Są to piasty Straightpull 28 szprych z bębenkiem Micro Spline z sześcioma zapadkami. Zastosowaliśmy opony Vittoria Mezcal G2.0 o szerokości 44C oraz dętki TPU.    

Oblicz ratę

Weź rower w leasingu
Dodaj do koszyka i wybierz leasing w opcjach płatności.

Ubezpiecz rower

Oblicz ratę
raty alior bank
Darmowa wysyłka
Kup do 13:00 - wyślemy dziś

Wybierz rozmiar ramy:

490
520
540
560
580
Czas realizacji - 10 dni roboczych od zamówienia
KUP TERAZ

Kierownica

Zintegrowana z wspornikiem kierownicy. Wykonana z włókna węglowego Toray T700 z wewnętrznym prowadzeniem pancerzy. Aerodynamiczny kształt. Testowana w standardzie ISO 4120. Reach 81 mm drop 125 mm.  

Korba

Nowy mechanizm korbowy SHIMANO FC-RX610 wyróżnia się optymalną masą oraz wydajnością i jest przeznaczony do jazdy w zróżnicowanym terenie.  W napędzie 1 x 12 możemy zastosować kasety o zakresach 10-45T lub 10-51T. Seryjnie montujemy 10-51T.

Przewody

W Jurze 4.0 poprowadziliśmy wszystkie przewody wewnątrz mostka/kierownicy oraz ramy. Daje to schludny wygląd oraz doskonałą aerodynamikę. 

Przerzutka

Przerzutka RX822 zapewnia stabilną zmianę przełożeń, cichą i płynną pracę nawet w trudnym terenie. Przeznaczony do systemów 1×12 przełożeń. Regulowany stabilizator łańcucha SHIMANO Shadow RD+. Odpowiedni do kaset z kombinacją przełożeń 10-51 zębów.

Zakorzeniona w prostocie, niezawodności i przygodzie, nowa 12-biegowa grupa osprzętu GRX zapewnia więcej opcji zmiany przełożeń oraz niezrównaną ergonomię. 

Opony

Opony Vittoria Mezcal.  Koła w tym modelu są przygotowane do montażu w systemie bezdętkowym (tubeless). W standardzie Pafaro nawija taśmę do TR na obręcze.  

Zastosowania mieszanka Graphene 2.0. Oplot 120 TPI.

Sidełko

Siodełko Selle Italia Model X Superflow powstało w technologii Flex Control. Konstrukcja zbudowana z dwóch niezależnych elementów o różnej elastyczności. Wyściółka Total Gel z właściwościami antybakteryjnymi.

Karbonowy wspornik siodełka.    

Rama

Materiał określa poziom jakości produktu. Z uwagi na wiele parametrów: wytrzymałość na rozciąganie, moduł rozciągania, TOW, FAW i  spoiwo czyli system epoksydowy aby uzyskać wytrzymałość na poziomie 4800-5500 Mpa, module 220-300 Gpa i 12K TOW wykorzystano włókna węglowe japońskiego producenta Toray. 

Ramy testowane w standardzie ISO 4210 na 120 %. Certyfikat jakości ISO 9000. Dodatkowo ramy posiadają certyfikat renowowanego Zadler- Institut.

SPE

CYF

IKA

CJ

A

RAMA

KARBONOWA PAFARO G2  

WIDELEC

FULL KARBON OŚ 12 MM, Z OTWORAMI NA MONTAŻ BAGAŻNIKA

MECHANIZM KORBOWY

SHIMANO FC-GRX610-1 40T 

WKŁAD SUP.

TOKEN NINJA BB841T 

KLAMKOMANETKI

SHIMANO GRX RX610

PRZERZUTKA

SHIMANO GRX

PRZÓD: BRAK

TYŁ: SHIMANO GRX RD-RX822

KASETA

SHIMANO CS-M6100 12-RZ 10-51T

ŁAŃCUCH

SHIMANO CN-M610

HAMULCE

SHIMANO GRX BR-RX810

TARCZE HAMULCOWE

SHIMANO SM-RT70 SLX 160 MM

KOŁA

PIASTY KARTEL 450 / OBRĘCZE DT SWISS G540

PIASTY

KARTEL 450 

OPONY

VITTORIA MEZCAL G2.0 700X44C

KIEROWNICA

KOKPIT PAFARO

MOSTEK

KOKPIT PAFARO

SIODEŁKO

SELLE ITALIA MODEL X SUPERLOW L3 145 X 245 MM

SZTYCA

CARBONOWA PAFARO

OWIJKA

FIZIK TEMPO BONDCUSH CLASSIC

WAGA

~ 9,3 KG 

Sprawdź szczegóły w galerii poniżej

MASZ PYTANIE ?

KONTAKT

DROGOWCÓW 8,
39-200 DĘBICA

NIP: 872 205 50 32

 

SERWIS/REKLAMACJE
serwis@pafaro.pl

Poniedziałek — Sobota
08:00  — 16:00 

Nr rachunku bankowego:

PL 27 1140 2004 0000 3602 7573 0716

BIC/SWIFT mBanku: BREXPLPWMBK

DZIAŁ SPRZEDAŻY

796 145 145

sklep@pafaro.pl

MASZ PYTANIE ?

KONTAKT

DROGOWCÓW 8,
39-200 DĘBICA

NIP: 872 205 50 32

 

SERWIS/REKLAMACJE
serwis@pafaro.pl

Poniedziałek — Sobota
08:00  — 16:00 

Nr rachunku bankowego:

PL 27 1140 2004 0000 3602 7573 0716

BIC/SWIFT mBanku: BREXPLPWMBK

DZIAŁ SPRZEDAŻY

796 145 145

sklep@pafaro.pl